090414

Det blev någon form av klassträff igår. Inte riktigt klassträff kanske, men ett gäng med folk som träffades och umgicks. Var lite små roligt faktiskt, men svin kallt. Vi borde helt klart ha varit inne istället. Men vi får göra om det när det blir lite varmare väder, haha.

Sov hemma hos David med Filip och Emma inatt. Jättemysigt var det, tills morgonen kom och Filip skulle jobba vilket betydde att vi drog oss upp vid halv 9. Jag hade ju egentligen inte behövt gå upp, men det klart man gör det. Det tog sin tid, men upp kom jag, haha.

Åkte sen hem till mig med Emma. Vi kollade på film, Rallybrudar. Det var en lagom jobbig film med tanke på vår trötthet, haha. Lite smårolig utan att man behöver tänka, suveränt! Emma åkte hem och jag låg i soffan och dega lite innan jag satte igång med plugget. Har väl inte varit så koncentrerat pluggande idag heller dock, men lite har jag fått gjort iaf.

Har bestämt mig för att lägga ner plugget för idag innan jag blir så förbannad över att jag inte förstår så jag får nått onödigt utbrott. Snart börjar "Sjukhuset" som jag vill se på. Sen väntar duschen. Gud vad skönt och få duscha!


Pusshej!

Kommentarer
Postat av: emma

Me Anna :O vi sov ju hemma hos dig, hela natten ;P har du glömt det? xD haha

2009-04-15 @ 15:59:32
URL: http://emmmmmat.blogg.se/
Postat av: Anna

Emma, ja just ja :O hahaha <3

2009-04-15 @ 22:33:59
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0