090417

Måste börja med att be om ursäkt. Jag har inte uppdaterat något mer på min bokidé sen jag fick idén. Ska skärpa mig. Men kan faktiskt försvara mig med och säga att den här veckan har varit den stressigaste veckan under hela min gymnasietid vilket gjort att jag har inte haft nått annat i huvudet än allt plugg och skolan i allmänhet. Men nu är jag ju ledig i två veckor så då ska det väl ändå hända grejer.

Vad händer i helgen då? Jo, jag ska imorgon upp på stan med mamma för att köpa lite presenter till min kära bror som fyller år på söndag. Sen sover jag över hemma hos Filip natten mellan lördag och söndag, och tar mig hem någon gång mitt på dagen för att fira Johan då. Så ser väl helgen ut ungefär. Väldigt lugn, vilket är skönt. Har inte haft det så lugnt den senaste veckan, så det är på tiden.

Nu ska jag gå och lägga örat på lilla kudden. Har haft migrän idag, men lyckades rädda mig själv  från sängliggande och kräkningar med min migrän medicin. Skönt att man har den med sig överallt faktiskt. Annars kunde dagen slutat väldigt illa. Men nu börjar jag känna att medicinen börjar släppa och huvudvärken börjar smyga sig på så dags för lite sömn.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Stackare, hoppas att du har haft en bra ag i alla fall:)(L) Ha det så jättebra i helgen:)

Puss puss(L)

2009-04-17 @ 23:45:29
URL: http://xandraochln.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har! Riktigt somrig!

2009-04-19 @ 14:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0