090421

Så har helgen ramlat förbi igen. Men nu är jag ju ledig förutom att jag ska till skolan på teckenspråks lektionerna, vilket jag har varit på nu på morgonen. Fick nog inte så mycket gjort, men det får jag fixa till nu när jag är ledig. Har lite annat som jag måste plugga med också så helt ledig är jag ju iaf inte. Det var ju.. synd, haha.


På vägen hem från skolan hände något lite roligt faktiskt. Jag fick som vanligt stå och vänta på min buss, den här gången i 25 minuter. Så jag satte mig på en bänk och efter ett tag kom en äldre dam och satte sig brevid mig. Jag satt och skickade sms till Filip och rätt som det var vänder sig damen till mig och säger "Jag passar på och fråga dig nu, hur skriver man å ä och ö i ett sånt där sms? Jag har aldrig riktigt förstått det." Så jag visade henne hur man gör och hon berättade att hon så gärna ville lära sig och att hon ville skicka sms till sina barnbarn. Fick mig en trevlig liten pratstund. Alltid roligt med nya snälla människor.


Sov ganska så dåligt i natt så jag ska lägga mig och slöa lite i soffan nu och kolla på "Sjukhuset" innan jag ska försöka ta tag i lite plugg så jag slipper stressa sista dagarna med det också. Ska skriva en inköpslista också och kolla igenom allt inför Spanien så det också är på banan lite innan vi åker.


Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0