090424

Jag satt och läste igenom lite gamla inlägg i min blogg igår kväll. Pratade först med Filip i telefon i ungefär 1 ½ timma och även fast jag var så otroligt trött kunde jag inte somna. Så jag läste lite gammalt. Då upptäckte jag att jag faktiskt är trött i stort sätt jämt. Det fanns knappt inte ett enda inlägg där inte meningen "jag är så himla trött idag" fanns med. Måste börja fundera ut varför jag är så trött hela tiden. Det måste ju finnas en anledning..

Har inte fått speciellt mycket gjort idag. Hjälpte Ellen med hennes och Alexandras blogg. Alltid kul att kunna hjälpa till. Så har jag gjort klart teckenspråket. Sen har jag ju... inte gjort så mycket mer.

Ikväll åker mamma och Fredrik till landet så det blir FF hemma ikväll. My är här med Johan så jag blir inte helt ensam hemma iaf. Så kanske Filip kommer senare. Det får vi se hur det blir med det. Ett senare problem helt enkelt. Eller problem och problem. Det är väl inget problem direkt.

Nu ska jag ta mig en dusch och fixa till mig lite. Kanske blir lite piggare då. För som vanligt är jag ju trött.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0