090425

Gud vilket underbart väder det är! Sitter ute med datorn, har precis solat lite. Hur härligt är det inte med värme?! Det är svårt att se saker på skärmen nu när man sitter ute, men man kan ju bara inte sitta inne när det här vädret finns utanför dörren.
U N D E R B A R T !

Filip kom hit igår och sov även kvar här. Hade det jättemysigt faktiskt. Inte lika mysigt att Filip jobbar idag, vilket betyder att vi gick upp vid halv 9-9 tiden. Lagom trött jag var alltså. Så sa jag att jag skulle fortsätta sova när han hade åkt och han ifrågasatte om jag verkligen kunde det. Själv svarade jag då, skit kaxigt, att det klart jag kan. Hur länge tror ni jag sov sen då? Ungefär sådär en 0 minuter och 0 sekunder, dvs ingenting! Typiskt när man varit så där självsäker.

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Är, som alltid, väldigt trött och orkar inte följa med Emma och Josefin till krogen ikväll. Jag har insett att det var jättelänge sen jag var på krogen nu. Det är väl bra tänker vissa nu kan jag tänka mig, men hur torrt låter det inte? Nej, jag får gå ut nästa fredag istället. Brukar inte vara några problem att få med sig några, haha.

Ska fortsätta njuta av vädret nu. Det är så härligt att gå i solen, hihi.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: emmis

tycker de blir klaras på freag va? :D

2009-04-27 @ 20:30:46
URL: http://emmmmmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0