090427

Om lite mer än en timma ska jag iväg till skolan för att ha teckenspråkslektion. Känns lite onödigt att åka dit för en lektion och dessutom när vi inte gör speciellt mycket. Men jag antar att det är nått viktigt med det också.

Igår hjälptes jag och mamma åt att tvätta och allmänt greja med cyklarna vi ska sälja på fredag. Vi var riktigt duktiga tycker jag. Men vad tror ni hände när vi precis var klara med allt, om inte att det började regna. Det var den tvätten liksom. Men jag tror de höll sig skapligt rena iaf. Tur det, haha.

Vi åkte sen för att handla och mamma skjutsade mig sen direkt till Filip. Stannade där till kl 23. När jag kom hem var det direkt till sängen efter att ha bråkat lite med Torsten som fick för sig att han skulle ut när jag kom hem. Så det var bara springa efter honom. Tur att han är rätt så korkad så man får tag i honom lätt, haha. Somnade sen nästan på en gång. Brukar annars ligga och vrida och vända på mig i evigheter. Men inte igår :)

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och fixa i ordning mig till min enda lektion i skolan. Gud vad onödigt det känns. Tur att man får träffa alla kompisarna iaf :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0