090428

Teckenspråket är avstökat. Idag fick jag iaf väldigt mycket gjort. Det var ju på tiden eftersom jag har slutprov på måndag. Hoppas det kommer gå bra. Men kommer hinna träna på lektionen innan jag gör själva provet. Det är ett muntligt prov, eller vad man ska kalla det. Vi ska teckna om någonting vi upplevt i 2-5 minuter. Jag tror mitt blir ungefär 3-4 minuter. Har mycket namn att bokstavera, haha.

Nu ska jag fortsätta att plugga så jag blir av med lite saker. Ska försöka göra klart svenskan. Får vi se hur det kommer gå. Men jag måste verkligen satsa nu så jag hinner klart med allt innan jag åker. Vill inte ha en massa saker kvar när jag kommer hem.

Så det blir pluggar dag idag. Det är bara och köra hårt, suck.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: emma

usch :S skäms över teckenspråket idag :O undra vad hon tänkte om mig?? :( pinsamt vare iaf "/

2009-04-28 @ 16:22:43
URL: http://emmmmmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0