090430

Hur duktig har inte jag varit igår och idag då? Igår var jag iväg och tränade innebandy med alla tränarna, skit jobbigt var det eftersom vi var precis 10 st som sprang runt i 1 ½ timma. Så i morse nu så har jag och Isabelle varit ute och gått 4 km med stavar. Nu känner jag mig riktigt duktig faktiskt. Inte bara att jag mortionerat, jag var uppe kl halv 9 idag också. Heja mig har jag bara och säga, haha.

Idag är det ju valborg. Vad ska ni hitta på för bus då? Själv ska jag vara hemma med familjen. Det gamla hederliga gänget kommer hit, ska bli jätteroligt. Var länge sen vi sågs nu. Sen min och mammas födelsedagsfest faktiskt :O Har inte träffat de sen i januari alltså. Skam alltså. Så kanske Filip kommer hit. Det får vi se :)

Nu ska jag ta och äta lite frukost och duscha lite snabbt. Sen är det plugga lite så jag blir av med svenskan. För idag kan jag, om jag vill, bli klar med den. Så nu ska jag bli det. Sen har jag bara lite annat och göra. Så nu är det bara att ösa på.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0