Busschaufförernas dåliga dag

Möte i skolan idag om Spanien resan. Vi får verkligen inte veta något nytt alls och jag börjar få lite små panik över att vi fortfarande inte fått veta vart vi ska bo någonstans. Sista mötet är på onsdag nästa vecka och då ska alla föräldrar med. Förhoppningsvis får vi veta lite mer då. De kanske blir lite uppskrämda av att föräldrarna kommer att ifrågasätta det hela.

Sen hade vi en till spanska lektion. Vi fick ett nytt häfte som jag tror jag kommer ha riktigt bra användning för faktiskt. Allt det där viktiga som man behöver veta. Det ska jag plugga på ordentligt. Jag kan ganska mycket av det sen innan, men inte allt. Ska bli kul och fräscha upp det hela.

Solen skiner på näst intill klarblå himmel idag, men alla är inte glada för det. Busschaufförerna jag mött idag har varit hur sura som helst. Jag kan inte förstå hur man kan vara så sur, hela tiden. Det måste ju ta på psyket. Är det inte busschaufförer som ska vara så glada?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0