"Jag har en idé!"

Solksken ute idag. Har jag nämnt hur mycket jag älskar våren? haha. Helt underbart! Tog bussen upp på stan och gick omkring där med Emma. Köpte en ny mascara till mig, behövdes verkligen, och present till Anna som fyller år på torsdag. Är riktigt nöjd med mitt inköp till henne. Hoppas bara hon blir lika nöjd, haha. Men det tror jag :) Det visar sig imorgon när jag åker till Stockholm och ska shoppa loss med henne.

Åkte med mamma och Fredrik hem i bilen. I bilen, vet inte riktigt hur vi kom in på det, fick vi världens idé. Har ni någon gång läst barnböckerna Max? Det finns en hel del olika böcker bl.a. Max kaka, Max bil, Max nalle och Max napp. De är otroligt enkla barnböcker med bilder och mycket korta meningar på varje sida. Men ändå är de väldigt roliga.


Vår idé är iaf att jag ska börja skriva om mitt liv i samma form som i Max böckerna. Jag förstår om ni nu blir skeptiska och undrar vad som tagit åt mig. Men lita på mig, det här kan bli succé. Jag blev så peppad på den här idén att jag kanske t.o.m. ska göra det här som projektarbete. Jag testar lite med er och få se er reaktion på det hela, så får vi se hur jag gör med den saken.

Jag ska försöka komma med ett smakprov redan ikväll. Vill säga redan nu att jag inte kommer hålla mig helt till sanningen om mitt liv. Det kommer gå lite över styr för att få fram lite humor i det hela. Ni får helt enkelt ta inläggen med en nypa salt. Hoppas ni kommer tycka det är lika roligt som jag.

Kika in senare ikväll om ni är nyfikna. För det är ni väl?

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anna

omg, vad har du köpt till mig! :O

och HAHAHAHA, jag gillar din idé! <3

2009-04-07 @ 21:51:36
URL: http://annarocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0