Ont i ryggen av pälsen

Jag har varit riktigt duktig idag. Efter mycket om och men har jag äntligen rensat min garderob. Det blev en sopsäck med kläder som ska slängas. Så nu finns mycket utrymme för nya kläder, haha.

Eftersom Smulan hade använt min garderob som sitt lilla hus de sista veckorna hon bodde hos oss, innan hon fick komma till mormor, så fanns det en hel del katthår på kläderna. Jag kunde ha byggt upp en ny katt med all päls, helt sjukt mycket päls var det. Stå och ta bort allt gjorde att jag fick så ont i ryggen. Stod väl dumt såklart. Men nu är det borta.

Älskar vädret som är nu. Jag verkligen älskar våren! Tyvärr ser det ut som vädret inte kommer hålla sig lika fint nu i veckan. Men vi får hålla tummarna.


En bild jag tog förra veckan.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0