En riktigt slö dag

Snacka om att vara hel trött. Jag tittade klart på "Sjukhuset" och somnade sen stenhårt i soffan och sov till kl halv 3. Det var ju inte riktigt meningen, haha. Just nu sitter jag och fryser hur mycket som helst och är allmänt trött. Får gå och lägga mig tidigt imorgon så jag är pigg när jag ska lära mig mer spanska :D

När jag vaknat till var det precis lagom i tid till "The Tyra Banks show". Tittade på det, men idag tyckte jag inte avsnittet var speciellt bra. Blev faktiskt lite besviken.


Det blir nog inget pluggande idag. Är på tok för trött. Får göra ganska mycket på torsdag istället. Imorgon blir det skolan för först ett möte om Spanien resan och sen spanska lektion. Åker hem sen och så ska jag träna grabbarna på eftermiddagen och förhoppningsvis träna själv sen.

Nu ska jag fortsätta slöa :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0