En lugn helg väntar

Dagen idag blev väldigt lyckad. Tyvärr var vi inte hela klassen på vår trevliga klassens dag, men vi som var där hade riktigt roligt. jag är så glad att klassen fungerar så bra ihop. Jag ägde på monopol, bara så ni vet. Jag mot tre killar i klassen och jag vann överlägset. Girlpower kan vi ju snacka där.

Nu är det helg och jag ska verkligen ta det lugnt. Har blivit lite små sjuk den här veckan så måste ta det lugnt och vila så jag blir frisk igen. Det är ju lagom bra tajmat till skolstarten. Inge vidare helt enkelt.

Så nu blir det nanna kudden, så får vi se vad som hittas på i helgen. Men som sagt, jag ska ta det lugnt!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: linnéa

vi har så otroligt bra klass och dagen blev riktigt lyckad. jag och jossan vann också på "med andra ord" vi är bäst haha :D <3

2009-08-21 @ 23:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0