Glada rop mot helgen

Då var skolan igång igen. Ja vad ska man säga? Har ingen direkt kommentar till det hela. Däremot har jag gått och dragit på mig lite snorighet och hosta som jag har en kommentar till; USCH! Men jag kör på som vanligt ändå. Finns inte så mkt mer och göra.

Veckan är snart slut och det ska bli skönt med lite helg. Första veckan är snart avklarad och jag har haft rätt kul även fast vi gott så långa dagar. Imorgon ska vi ha klassensdag och bara ha roligt ihop, plus sluta tidigt. Jag klagar då inte, haha.

Hinner inte skriva så mkt mer. Ska sätta mig och göra klart en inlämningsuppgift som ska vara inne imorgon. Visst är det helt sjukt? Jag har gått i skolan i snart en vecka och redan börjar uppgifterna ramla in. Men så är det. Bara kämpa på.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0