Jag lever livet

Nu var det ju ett tag sen jag uppdaterade. Jag försökte här en natt men det krånglade ju såklart, så jag fick ju inte upp något inlägg. Har inte tänkt att skriva så långt nu heller, men bara visa lite att jag lever.

För det gör jag verkligen. Har haft det toppen sen sist och hittat på massa skoj. Var, som jag tidigare sagt, i Gbg nu i veckan och hade riktigt roligt. Filip och jag hade lite semester och riktigt tog hand om varandra. Super mysigt var det och värt varenda sekund.


Tänkte jag skulle skriva lite mer om det och dagen på Liseberg då vi var och såg Shirley Clamp, Sonja Aldén och Sanna Nielsen vid stora scenen. Så får ni lite bilder till det också. Tog väldigt mkt bra bilder den här gången, så ni ska få några smakprov.

Imorgon ska det även bli kalas hemma hos min lillebrors flickvän My som fyllde 16 i veckan. Men jag hinner skriva till er innan dess ska ni se :)

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Söt bild på er:D<3

Roligt att du har skrivit inlägg här igen oxå:D

2009-08-07 @ 00:19:36
URL: http://ellbri91.musicblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0