Jag ser slutet!

Så var helgen slut och en ny vecka börjar. Höll på och komma försent till första lektionen, kriminologi, idag eftersom bussen var tio minuter försenad. Eller rättare sagt, hade min lärare varit i tid hade jag blivit försenad, nu blev jag inte det eftersom hon kom senare än mig. Tänk vilken tur man kan ha.

Hela dagen har flytit på väldigt bra och dagarna känns inte så långa som de är. Inte än iaf. Gick till 15:40 idag och det kändes som klockan tickade på i rasande fart. Helt plötsligt satt jag på bilskolan och skulle ha körlektion.

Nu är det inte långt kvar tills det är dags att ta bort den där gröna övningskörningskylten där bak. Nu har jag bokat risk ettan, risk tvåan (halkan), utbildningskontroll och några fler lektioner än vad som antaligen kommer behövas. Den här veckan ska även uppskrivning och uppkörningen bokas. Jag ser slutet, det närmar sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0