Sista veckan

Så var det på tiden för lite uppdatering igen, kanske.

Sista veckan på lovet. Åh noo, skriker hela min kropp. Vart tog tiden vägen? Självklart växlar vädret hela tiden och jag har ärligt talat ingen aning om vad jag ska ha på mig för kläder längre. Ena stunden spöregnar det, andra så skiner solen och värmen sprider sig. För tillfället spöregnar det. Förvånade? Nej, jag trodde väl inte det.

Den här veckan är jag lite duktig faktiskt. Jag har tagit tag i det där med teorin till körkortet. Jag håller på och går om teorikursen som jag gick i höstas. Så det är vad som händer den här veckan. Idag är det jobbigaste delen, alla jobbiga och krångliga regler. Men det ska jag nog klara av också. Jag kommer ju ihåg en del från förra gången måste jag ju erkänna.

Vad har hänt idag då? Jo, jag Natalie och två av hennes systrar var på skolan och fixade skåp. Sen gick vi lite på stan och jag köpte mig en ny mascara. Det behövdes verkligen så som jag har verkligen karvat ut det sista i den jag hade nu. Den är verkligen totalt slut. Så det var på tiden. Känner också att det börjar bli dags att få in lite nytt i garderoben kanske. Har ju en del pengar jag kan göra av med också. Men vi får se hur det blir med det.

Nu ska jag ta och titta lite på tv. Sen blir det gå över till bilskolan och sitta där i 2 ½ timmar. Tråk tråk tråk. Men nödvändigt.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0