Tidigt en söndagmorgon

Eller ja, så pass tidigt är det kanske inte. Kanske inte morgon heller, men söndag är det iaf.

Det blåser halv storm ute. Vet inte om jag ens vågar gå utanför dörren idag. Det finns nog risk för att man flyger bort. Nej riktigt så illa kanske det inte är. Men det blåser rejält iaf och det är inte direkt frestande att gå utanför dörren. Men jag ska ut och övningsköra med mamma senare så jag har inget val. Nu lät det som att jag inte ville övningsköra, men det vill jag verkligen! Det börjar ju löna sig nu.

Nej man kanske ska ta tag i lite läxor eller så. Det vore ju bra, men tråkigt. Men det är ju sånt där som behövs ibland.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0