Nu tar jag tummen ur!

Onsdagar är den mest onödiga dagen i skolan. Jag börjar klockan 12:10 och slutar 13:00. Jag har alltså en lektion på 50 minuter, på hela dagen. Det känns så otroligt onödigt. Men jag  var där idag iaf och hade min svenska i 50 minuter.

Var lite duktig och gick ifrån skolan in till stan idag. Hade tänkt att jag skulle gå till skolan, men det regnade så otroligt mkt så jag tog bussen istället. Men som sagt, tillbaka gick jag. Det tog nästan exakt 30 minuter, vilket jag hade räknat med. Var skönt att få tummen ur och röra lite på sig även om det inte var alls lika mycket som jag brukade göra. Men lite är bättre än ingenting alls ;)

Ska titta klart på "Top model 3" nu sen ska jag ta ännu en tumme ur och tvätta lite. Har snart inga kläder kvar att ta på mig. Så det är verkligen dags för tvättning.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0