Vad är meningen med livet

Tror jag har upplevt en av livets långsammaste dagar idag. Tiden har inte bara sniglat sig fram, det har nästan kännts som den vänt på klacken och gått tillbaka eller något. Så lång dag har jag haft. Men nu börjar den iaf lida mot sitt slut.

Fick redan idag köra nya bilen. Vi åkte ut till brorsans flickvän för att låna deras husvagn och då fick jag köra dit. Det var riktigt kul. Har dessutom börjat stenplugga teori nu också. Börjar inse att det verkligen behövs. Men det var bättre än jag trodde med kunskaperna, haha. Tur det känner jag.

Imorgon har jag bara en lektion och det är religion. Hade det som sista lektion idag också. Då fick vi reda på vad ämnet imorgon kommer handla om, meningen med livet. Jag bara känner hur flummig lektion det kommer bli imorgon. Mamma frågade om hon fick följa med, haha. Men ja, det är ju roligare ämne än att diskutera något annat iaf. Historia t.ex., hur tråkigt är det inte? Förstår nästan inte varför jag valde det.

Nu ska jag bara fixa lite små grejer på datorn, sen blir det sängen. Kan ju vara uppe en stund till nu eftersom jag inte börjar förrän 11:35 imorgon :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0