Är det här mitt nya liv?

Jag vet inte riktigt vad det är med mig idag. Först besök på gymmet, äta nyttig mat och nu sitter jag här och pluggar. Håller jag på att introducera mig i "mitt nya liv"? I så fall så är det ju bara att hänga på. Om det nu håller i så länge, haha.

Det blev inga kort överhuvudtaget idag. Jag satte mig och pluggade istället. Väldigt ovanligt för att vara mig. Men ibland sker mirakel, haha. Filip slutar klockan 19:15 så det är ju ett tag kvar. Ska väl försöka göra lite mer plugg, duscha och sen åka hem till honom. Nu har vi varit ifrån varandra tillräckligt länge! Det räcker nu helt enkelt, haha.

Vad ska ni göra nu sista dagarna på 2009?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0