Det närmar sig med stormsteg

Nu har jag äntligen blivit klar med min svenska uppgift och den är inskickad och klar. Jag är riktigt nöjd med mitt resultat och hoppas bara att det här blir bra. Men det tror jag. Det får bli bra nu iaf. Tur det inte är på riktigt nu iaf, det är ju bara en övning inför muntliga nationella i svenska b nu. Men känner just nu att jag inte har någon lust att skriva om ett till sånt här pm igen. Det var ju inte helt enkelt.

Nu ska jag ta och duscha och fixa i ordning mig för att sen gå ut och skrapa bilen och åka upp en sväng på stan. Måste posta lite matchprotokoll från förra veckan och så ska jag köpa lite små grejer inför imorgon. För då smäller det. Julkonserten med Shirley, Sonja, Sanna och Måns! Nu är det bara ett endaste litet dygn kvar!


Det här kommer bli ett minne för livet! <3


Kommentarer
Postat av: linnea

åh, det ska bli så roligt, jag är helt.. jag vet inte vad, men jag spricker snart av längtan. Vi kommer ha så roligt ANNA :D verkligen ett minne för liver :)

2009-12-02 @ 12:41:47
URL: http://linneaaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0