En glad överraskning

Vill börja med och säga förlåt till er som väntat på att jag ska uppdatera om julkonserten. Tiden räckte verkligen inte till igår. Men idag kan jag näst intill lova att det kommer uppdateras om det :)
Måste bara visa detta. Även jag faller ju för grupptryck ibland, så nu har jag skaffat facebook. Gick in på Sonja Aldéns sida där jag hittade detta:


"Konserten i Örebro gick kanonbra och vi fick många fina ord, en fin blomma som vi ska ha i turnébussen och varsin present av en gullig tjej vid namn Anna! Se här, ett hjärta med badskum, en rolig disktrasa och en handduk i miniformat. Tack snälla söta Anna!"

Jag är så glad så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Dessutom har ni ju inte fått reda på min lilla hemlighet heller än. Tro mig, det är värt att titta in här senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0