En helt fantastisk kväll!

Har precis kommit hem efter en av de bästa kvällarna i mitt liv! Har Shirley, Sonja, Sanna och Måns att tacka för detta. Showen var helt fantastisk och jag kan utan tvekan säga att de är på topp. Såhär bra har jag nog aldrig sett de, och de är verkligen alltid hur bra som helst!

Berättar mer imorgon. Så kommer jag dela med mig av en liten hemlis. En hemlis som för mig är hur stor som helst. Ni kommer förstå varför när ni får reda på det.

Nu är det dags för sängen. Är helt slut. Kommer somna så snabbt efter alla intryck man tagit in idag.

Puss och kram på er alla som gjorde den här kvällen till ett minne för livet! <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det var hur bra som helst och verkligen ett minne för livet <3 TACK Anna <3

2009-12-04 @ 17:22:05
URL: http://linneaaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0