Julfest på högsta växeln

Har kommit hem efter julfest, barnvaktande och lite bilkörande. Det var ju dags för julfest på mammas jobb idag, vilket var lika roligt som alltid. Jag hade lovat att vara barnvakt, och så blev det. Lilla Ellen, snart 3 år, är som en liten sålstråle mitt i en vinterstorm. Full av liv minst sagt, haha. Henne skulle jag då passa i högklackade skor och slimmad klänning. Men som jag sa, klarar man av det så klarar man av allt, haha. Hade super kul med Ellen och det var väldigt uppskattad ifrån hennes mamma och pappa också, så det är ju bra.

Efter julfesten skjutsade jag först mamma och Fredrik till nästa anhalt och senare Johan ut till My. Så nu är jag helt slut, haha. Ska snart gå och lägga mig, men måste ju prata en stund med Ellen (inte 3 åriga Ellen jag pratar om längre utan en kompis) innan jag går och lägger mig. Hon har varit och kollat på Shirley, Sonja, Sanna och Måns julkonsert i Uddevalla idag. Så det blir till och prata lite med henne nu, sen blir det sängen!

Imorgon blir det fullt schema också. Först är det julavslutning med grabbarna. Sen är det två domarmatcher, tjäna lite pengar! Så till sist blir det lite partaj med Filip och ett gäng tjejkompisar! Är inte så super taggad på det just nu, men det kommer jag bli snart!

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha, jag har en del saker o berätta, hihi



O konserten är sjukt bra!:D<3

2009-12-18 @ 23:50:32
URL: http://ellbri91.musicblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0