Månaden då pengarna springer iväg

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade här. Men måste erkänna att det inte har hänt så mycket intressant att dela med sig av på senaste tiden. Men nu så börjar det hända grejer må ni tro.

I fredags firade jag och Filip 9 månader <3 Det gjorde vi ihop med några av hans kompisar och hade en jättemysig liten hemma kväll ihop med dem. Hade riktigt roligt och längtar nu hur mycket som helst till nyår då vi blivit hembjudna till Niclas och Madde.

På tal om nyår så drog jag med mig Filip upp på stan idag för att köpa något att ha på mig då. Efter att ha gått igenom ett antal affärer och ett antal ombyten så bestämde jag mig för en klänning från MQ. Har inte hittat någon bild på den på internet, så kanske tar kort på den någon dag. Hade täntk att ha den på mig på fredag då det är julfest på mammas jobb. Kanske får något kort då jag kan visa upp.

Efter vår lilla shoppingtur tog vi en fika ihop med Niclas och Madde. Super mysigt faktiskt och mycket skratt blev det, haha. Det är så skönt när man träffar nya människor och det känns som man alltid har kännt de. Att man redan från början känner sig trygg i deras sällskap. Nyår kommer nog bli en stor succé!

Sitter ensam upp här hemma nu och klockan är ju ändå inte så mycket. Har suttit själv här nere i vardagsrummet i ungefär en timme. Mamma och Fredrik gick och la sig då och Johan och My försvann lika snabbt upp så Johans rum. Så här sitter jag själv, haha. Ska väl gå och lägga mig när som helst. Börjar ju ändå vid 8:15 imorgon. Börjar fakitskt känna mig rätt så trött faktiskt.

Ha det bra :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0