När hjärnan inte hänger på

Jag gjorde precis världens miss. Hade skrivit ett superlångt inlägg, men det raderades när jag blev lite väl vild på tangenterna. Hur typiskt är inte det på en skala? Så nu orkar jag ju såklart inte skriva om allt.

Är ledig imorgon iaf så lär sitta uppe hela natten med det här jäkla svenska arbetet som jag ska skicka in senast kl 13 imorgon. Jag tänker oftast mycket bättre på kvällen, men just nu är jag tveksam. Har gått i skolan från 08:15-17:30 idag, så hjärnan är ju inte riktigt med längre. Men förhoppningsvis får jag ihop något.

Ja jag delar väl med mig av det intressanta i det inlägget jag skrev förut, imorgon istället. Om jag nu orkar skriva ihop det igen. Men imorgon har jag väl förhoppningsvis lite mer energi.

Det är snart torsdag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0