Så har man gjort det igen

Julavslutning idag, vilket jag tyckte var super skönt! Vi hade riktigt roligt och råkade stanna kvar lite väl länge i skolan kanske. Vi satt och spelade spel och vips så sprang tiden iväg.

Efter avslutningen drog jag med mig Malin och Linnéa ut till Marieberg. Det är ju på tiden att man köpte lite julklappar, så nu är det inte mycket pengar kvar på kontot direkt. Men siffran brukar stiga igen direkt efter julafton så det är ju bara att vänta en vecka, haha.

Är hemma och vänder i stort sätt. Fredrik tyckte jag och Filip kunde hjälpa till och äta lite rester så är hemma för att hämta det och ska sen åka hem till Filip igen.

Imorgon är det julfest på mammas jobb. Ska bli jättekul! Har lovat att vara barnvakt så det kommer nog vara full rulle hela tiden. Hoppas man får äta någonting i alla fall, haha.

Nu ska jag fixa med maten och sen blir det till och åka hem till Filip igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0