Vintern är här

Sitter hemma hos Filip just nu. Han är och jobbar och jag ska bara till skolan och göra ett prov vid 13:45. Sen blir det hem en snabbis för att träna grabbarna och hämta spel till julavslutningen imorgon. Råkade lova igår att jag skulle ta med mig det. Var på riktigt bra humör. Tror det har något med det och göra, haha.

Vintern har verkligen hittat till Örebro nu. Till en början trodde nog alla att det skulle vara det här vanliga när snön började falla. Det faller någon cm och sen är det borta morgonen därpå. Men ack så fel man kan ha. Snön ligger kvar och det ser ut som den inte har någon vidare lust att försvinna än på ett tag heller. Det är ju mysigt till jul.

Nu ska jag ta och göra något vettigt i en timme ungefär för att sen åka till skolan lite tidigare och sitta och titta igenom allt där inför provet. Här går det inte att plugga för tillfället. De håller på och grejar ute på gatan här så det låter så mycket att man knappt hör vad man tänker. Konstigt nog så vaknade jag inte av det förut, utan märkte det när jag väl vaknat, haha.

Men men, som sagt, lite vettigt ska göras nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0