Vissa börjar med nyårslöften innan nyår

Hade lite svårt och somna igår och det visade sig att det hade Filip också haft. Vi är inte vana vid att sova ifrån varandra. Har i stort sätt bott där den senaste tiden så det var helt enkelt lite ensamt.

Blev uppdragen ur sängen och i stort sätt medtvingad till gymmet. Har ju bestämt mig för att ha som nyårslöfte att börja träna igen. Det är ju så himla skönt och träna när man väl är klar och står där nöjd med ett leende från öra till öra. Tränade i ungefär 1 ½ timma, och det behövdes. Gud vad jag har tappat säger jag bara! Nu är det sätta igång på högsta växeln igen. Nytt år, ny start!

Efter vår otroligt hurtiga träning gick vi iväg på stan och åt en sallad. Hur gott som helst var det. Blir nog mitt nya favoritställe faktiskt. Sen hann vi såklart med en liten sväng förbi Filip på jobbet. Fredrik behövde nya träningsbyxor så det fixade vi.

Nu sitter jag här, klockan är strax efter tre och jag har ingen lust alls att börja plugga, som det var tänkt att jag skule göra idag. Så för att slippa det så skyller jag på att det är så fint väder ute att jag bara måste ut och ta lite kort. Men tyvärr ska jag nog hinna plugga lite med faktiskt. Egentligen är det ju inte tyvärr, för jag måste ju göra det. Bättre att göra det nu och sen kunna ha lov resten av lovet liksom. Man är bra lat ibland.

Har ni tur kanske det kommer upp lite kort senare. Beror på hur mycket tid jag får över :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0