090218

När jag insett att jag inte kunde plugga nått mer ikväll gick jag till köket och värmde lite mat. Tittade på efterlyst och även idag var det ingenting jag kunde hjälpa till med. Undrar om jag någon gång kommer vara till någon nytta, haha. Jag skulle nog skita på mig om jag någon gång skulle behöva ringa in med nått tips. Inte för att jag tror att det kommer hända någon gång.


Efter programmet fick jag nått ryck och satte mig återigen och pluggade. Jag vet, det är helt otroligt. Så nu när jag ändå är lite igång ska jag fortsätta lite smått och sen sova.

Imorgon blir det upp på stan och leta rätt på Shirleys nya singel "Med hjärtat fyllt av ljus" som släpptes idag. Så blir det väl lite andra inköp också kan jag tänka mig. Måste ha lite nya kläder känner jag. Jag som lovade mig själv att rensa garderoben innan jag skulle köpa nytt. Jag måste göra det snart!

Nu ska jag skriva lite mer på min uppgift i hälsopedagogiken och sen är det dags för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0