090219

Gick upp vid halv 10 idag för att åka upp på stan med E. Vi hade bestämt att vi skulle mötas på stan vid 11, vilket vi gjorde. Efter att ha gått runt på stan ett tag och insett att vi inte hade hittat ett enda plagg som vi velat köpa började magen kurra. Vi hamnade som alltid på McD. Jag hade ingen lust att leta efter nått bättre ställe och vi var där i närheten också så, enkelt och bra. Åkte hem med bussen vid halv 3 och hade då bara inhandlat en ny bh.

Har sen jag kommit hem suttit och försök göra klart lite läxor. Det har faktiskt gått riktigt bra. Är snart helt klar med hälsopedagogiken, sen har jag tre andra uppgifter som snart är klara. Jag börjar se ljuset i tunneln. Det är bara svenskan som oroar mig nu.

Ska gå ner och försöka få lite hjälp av mamma nu så jag kan bli helt klar med alla påbörjade uppgifter. Så ska jag börja på en till också. Nu är det järnet som gäller så jag slipper ha ångest över det här nått mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0