090221


Det blev ju Klaras igår då. Hade riktigt kul, som alltid. Förfesten hemma hos E blev en aning rörig men kul ändå. Sov hemma hos E sen för jag missade min buss. Det var så otroligt lång kö till garderoben precis när vi skulle gå. Det går en buss en timme senare så jag kunde ha väntat på den, men då skulle jag fått väntat själv eftersom de andra skulle hem. Tyckte inte om idén och sov därför kvar hemma hos E.

Åkte hem vid halv 12 och var väl hemma strax efter 12 någon gång. Har pluggat sen dess och ätit lite. Är ensam hemma nu och tänkte faktiskt ta och lata mig lite framför tv:n en stund och sen hoppa in i duschen. Är inte ett dugg bakis. Bara trött, men det kan ju ha med och göra att jag somnade vid halv 4.

Ikväll blir det mysig hemma kväll. Kanske blir lite melodifestivalen iaf. Om jag inte hittar på något roligare. Det beror lite på hur mycket jag orkar. Har en idé på vad jag skulle kunna göra. Men vi får se helt enkelt :)

Nu blir det slappa i soffan. Kommer säkert somna, men då får jag väl göra det.

Vi höres och synes!

Kommentarer
Postat av: Frida

du är värsta festpinglan ju^^ är du på klaras varje fredag lr??^^

när ska du ut nästa gång då??

2009-02-21 @ 15:49:06
URL: http://frallans.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Tack hihi. De kanske är lite lika, inget jag tänkt på precis, haha :P Naaw haha, jag tycker inte de är så svårt... Men nu har ju jag sett/träffat dem några ggr också ;)

2009-02-23 @ 19:11:36
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0