090224

Första hela dagen för italienskorna idag. De är vana att gå i skolan från 8-13 bara så dagen idag måste ha varit jobbig för de. De gick till 16 idag liksom, haha. Stackarna. Men det är hur vi har det här i Sverige varenda dag. Och de pluggade ju inte ens, de gick mest på rundvandringar.

Vi plockade upp de vid McD idag och skulle ta bussen hem. De ska ta bussen själva imorgon så jag hoppas att de hittar nu. Men jag försökte att förklara saker om omgivningen som vi ser när vi åker med bussen så de kanske kommer ihåg den. Det är ju lättare att komma ihåg ställen om man har en liten berättelse om den. Men jag är fortfarande orolig över att de inte kommer hitta. Men de kan ju inte komma så otroligt fel iaf.

Jag är helt slut nu. Vi har varit ute och åkt pulka nu ikväll. Hon verkade tycka det var kul men när jag frågade så sa hon sådär. Men jag är inte säker på ifall hon vet vad jag frågade ens. Hon verkar inte förstå vad jag säger längre. Hon förstod typ allt igår och inget idag. Men tror hon var tröttare idag. Hoppas på en bättre dag imorgon.

Nu ska jag bara ta det lugnt och vila. Ska kolla på House sen. Sen måste jag planera lite också. Stockholm soon :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Kolla in min blogg <3

2009-02-25 @ 12:03:00
URL: http://annarocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0