090226

Är så himla trött idag. Men kan iaf glädja mig själv med att min plugghög faktiskt har minskat rejält. Fick ett oväntat besked om att provet i fritidskunskapen nästa vecka inte kommer bli av. Vår lärare har ångrat sig. Så himla skönt! Helt plötsligt är det bara tre saker jag har kvar.

- Fritidskunskaps uppgift (ska bara lägga till lite text)
- Svenska B uppsats + redovisning (flyttad till nästa vecka)
- Körkortsteori

Helt plötsligt känns allt lugnt. Men ändå måste jag faktiskt ta och göra lite svenska. Men jag är så trött. Måste passa på och göra den nu när Manuela inte är hemma. Hon kommer snart hem men jag tror hon kommer vilja sova då på en gång. Skönt för mig för jag orkar inte försöka prata engelska idag. Hela min kropp säger ifrån.

På lördag har jag lite ledig tid igen. Funderar på att träffa F då. Men jag får se. Ska försöka sova ut i helgen också. Är verkigen helt slut. Fick ju inte mkt lov direkt.

Vi hörs och störs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0