Besök väntas

Ännu en måndagskväll. Har fått lite gjort iaf. Känner mig sjukt stressad över allt. Har verkligen hur mkt att göra som helst. Ikväll har jag börjat med mina val inför trean. Det är verkligen hur svårt som helst. Men har kommit en bit på vägen.

Vecka 9 kommer jag få besök från Italien här hemma. En tjej som jag tror heter Manuela. Det är lite svårt att förstå på sig papperna hon har fyllt i. Tror inte hon har förstått riktigt vad hon ska fylla i så man får läsa allt med en nypa salt, haha. Jag har iaf skickat mejl till henne nu ikväll och gick ut och tog lite bilder till henne.





De här bilderna skickade jag. Hoppas hon inte ångrar sig och stannar hemma, haha. Det skulle iaf jag ha gjort. Italien vs Sverige. Inte direkt ett svårt val för mig, haha.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0