Den oändliga listan

Lång skoldag idag men det gick bra ändå. Man vänjer sig ovanligt snabbt. Lite läskigt nästan.

Har varit väldigt effektiv ikväll och lyckats bocka av fyra uppgifter på min lista. Men jag har också fått en ny så listan är fortfarande lång. Nästan oändligt lång. 

- Uppgift i fritidskunskap
- Prov i fritidskunskap 
- Svenska B uppsatt + redovisning 
- Samhällskunskapsredovisning
- Uppgift i hälsopedagogik
- Körkortsteori

Lite saker är iaf avklarade och det känns ju bra det. Nu är det bara resten som ska bort. Måste plugga lite spanska också tills jag ska åka till Spanien på praktik. Men det ska Manuela få hjälpa mig lite med hade jag faktiskt tänkt. Hon pratar typ flytande, så det ska nog gå bra.

Nu är det dags för sängen för mig. Det väntar en rolig dag imorgon. Skridskor på idrotten och lasergame på fritidskunskapen. Ska då få en till uppgift i fritidskunskapen. Har lust och döda den där läraren. Han som inte skulle köra så mycket teoretiskt. My ass! Det blir ingen krogen imorgon som det var tänkt. Jag orkar hela enkelt inte. Det är ju en dag efteråt också fylld med en massa grejs. Alla hjärtans dag :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0