Ensam hemma

Så var man äntligen ensam hemma igen. Måste plugga men jag orkar typ inte. Är jättetrött verkligen. Fredrik är iväg och lämnar av Daniel och Simon någonstans och tog med sig Manuela. Varför vet jag inte, men bryr mig inte heller så.

Hade en jättemysig kväll igår, tack vare F. Ikväll blir det förhoppningsvis Melodifestivalen med Natalie, Anna och Manuela. I värsta fall blir det med bara Manuela. Det beror lite på. Men jag hoppas Anna och Natalie också kommer. Blir så mkt roligare då, för alla parter, haha.

Nej ska väl ta och plugga lite nu även fast jag är sjukt trött. Det blir ju tyvärr inte gjort av sig själv. Man önskar ju det ibland.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0