Host host host

Så börjar klockan närma sig 9. Innan jag skrivit klart det här inlägget lär klockan ha blivit mer än 9 med tanke på hur många hostpauser jag måste ta.

Imorgon kommer Anna hit igen. Det var bara två veckor sen sist, men nu är det dags igen. Ska inte till skolan imorgon heller. Har inte varit utanför huset sen i tisdags, men imorgon är det ut igen. När jag ska hämta Anna. Upptäckte i morse att vi fått påfyllning av snö så jag antar att det är kallt ute. Burr, vill inte ut. Men sen blir det ju melodifestivalen på lördag som jag längtat så efter. Så det är bara köra.

Nu ska jag börja fundera på att sova. Så får vi se vart tankarna leder mig.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Leia

Sov så gott!

2009-02-06 @ 00:38:50
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0