Mañana mañana

Har varit jättetrött idag. Sov inte så bra inatt. Men gick bara i skolan till kl 1. Gick sen en snabbis på stan med Natalie och  gick och träffa F en stund. Han jobbade så vi prata bara en stund och drog vidare sen.

Åkte hem och "tränade" grabbarna. Italienskan skulle åka hem själv med bussen så jag hade sagt åt Johan att hålla lite koll. Efter en stund ringde han till mig och sa att hon inte hade kommit hem än. Jag började då bli lite orolig eftersom hon redan då var 1 timme sen. Så började Natalie ringa och fråga om de hade kommit än och jag bad henne ringa till Sheila för nått var ju på tok. Gick ifrån träningen för att kunna åka iväg och leta efter henne. Efter att ha ringt runt överallt gick vi reda på att de var på stan och gick i affärer. Efter 2 ½ timmar kom de hem och jag är faktiskt fortfarande arg över att hon inte hörde av sig. Jag berättade det för henne eftersom Sheila sa åt oss att vi var tvugna att säga åt de om det.

Just nu ligger jag i sängen. Har haft jätteont i huvudet sen jag kom hem från skolan och det blev ju inte bättre av att jag oroade mig helt i onödan. Så nu tänker jag bara ta det lugnt!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anna

ha det bra, vi hörs på fredag (?) <3

2009-02-26 @ 11:18:55
URL: http://annarocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0