Melodifestivalen

Helgen blev inte direkt som planerat. Men jag hade iaf jättekul när jag mådde bra. Fick kontakt med Shirley efteråt och hon är ju alltid så himla gullig. Hon verkade bli jätteglad av att se oss och skickade slängpussar. Det gjorde min dag, helt klart. Men tyckte så synd om henne. Ville bara springa ner och krama om henne. Men min plan blev stoppad av en säkerhetsvakt och pressen.

Men Shirley var glad sen på efterfesten med familjen. Vilja låg och sov i vagnen för det mesta iklädd en riktig schalgerklänning med massvis glitter på. Shirley ville inte visa sin bedårande dotter för pressen, vilket jag tycker är bra. Hon sa själv "Hon vill inte vara en stjärna som mamma", med ett skratt. Du är en bra mamma Shirley!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0