O som i onödiga onsdag

Har börjat få jätteont i halsen varje morgon nu. Inte alls kul alltså. Det går iaf över under dagen men återkommer alltid nästa morgon. Vet inte om jag kanske ska försöka ha talförbud ett tag och se. Men, hur ska jag kunna hålla det?

Kort skoldag idag. Men hade möte inför utomlandspraktiken så jag stannade kvar i skolan en extra stund. Men som vanligt blev man ju inte klokare av mötet. De säger ingenting nytt någon gång. Vi fick iaf ett häfte, där det stod allt det där som vi redan visste. Visst att det kanske är bra för de som aldrig har rest förut, men jag har rest och alla andra i gruppen också. Varför slösa tid på att sitta och gå igenom saker om vad man inte får ha i handbagaget och liknande? Jag förstår verkligen inte. Men fick iaf träffa de andra som ska med från andra skolan. Vi är totalt fem st som ska till Spanien. Två frisörer, en kläder och mode och jag och Natalie från barn och fritid. En saglig blandning helt enkelt.

Har varit iväg och tränat småttingarna ikväll också. Blir ingen träning för min del nu ikväll eftersom jag aldrig verkar bli frisk. Har varit sjuk i en vecka idag. Är redan otroligt trött på det.

Nu ska jag göra nått så ovanligt som att plugga. Jag har inget liv ärligt talat!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0