Party söndag

Hade en jättebra dag igår. Blev massvis med blåmärken i pulkabacken men också mycket skratt, haha. Stackars Svea blev snömostret själv, haha. Men hon bara skratta, knastjejen <3

Blev förfest hemma hos Erika sen. Vi spelade ett kortspel som var riktigt roligt. Tro mig, det blir roligare och roligare ju längre men spelar det, haha. Vissa blev ju bra dragna redan då. Jag var faktiskt, konstigt nog, nyktrast när vi åkte hemifrån Erika. Jag som är så billig i drift, haha 

Vi träffade några Malin kände uppe på stan och hamnade på Njuta mittemot Björnstugan och de fortsatte dricka mer där. Själv tyckte jag det räckte för mig redan då. Men det blev ju lite påfyllning iaf sen väl inne på Björnstugan.

Hade iaf riktigt roligt igår och träffade en massa folk. Även en väldigt otippad person som jag inte ens trodde bodde kvar i Sverige. Men alltid kul och bli överraskad :) För överraskad blev jag verkligen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem var det du träffa?:)

2009-02-16 @ 22:06:23
Postat av: Anna

Vem träffade du? :O :) <3

2009-02-18 @ 18:41:03
URL: http://annarocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0