Precis innan läggdags

Melodifestivalen idag var väl inte så bra eller? Jag tyckte inte någon låt var speciellt bra. Gissade ändå på att Sarah och Agnes skulle gå till final. Jag hade ju nästan helt rätt :)

Har varit en händelserik kväll fast jag bara suttit på mitt rum, haha. Mer får ni inte veta. Kanske någon annan dag. Än så länge är det hemlighetsstämplat ;) Har ni nått att fundera på..

Imorgon blir det antagligen stan med Manuela, Natalie och Anna. Tror jag ska köpa ett par jeans jag har kollat på, men jag får se :) Manuela skulle köpa en bikini iaf. De ska till Gustavsvik med skolan på onsdag, så det är ju rätt bra att ha det då.

Nu är det dags att nanna kudden för länge sen!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Maria 11 år

Hej! Om du har fått något konstigt så råkade jag göra något fel. Det blev skickat men det var verkligen inte mening! Du behöver inte publicera min konstiga kommentar inte den här kommentaren heller. Jag tycker att det var ingen låt var så där jätte bra heller. Mvh Maria 11 år

2009-03-01 @ 13:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0