Sick and tired

Ännu en sjuk dag hos sjuklingen. Har precis vaknat och man hoppas ju lite på att man ska vakna helt frisk. Men nej, inte idag. Min hosta har blivit värre och det känns som jag snart kommer hosta upp mina lungor. Ska gå upp och ta en ipren och en multivitamin tablett och se hur jag mår efter det.

Om, men bara om, jag mår lite bättre senare idag ska jag ta och städa mitt rum lite och börja mäta och greja tills vi ska göra om mitt rum. Och om jag orkar kanske jag kan röja lite i garderoben också när jag ändå är igång. Men som sagt, bara om jag orkar. Annars kommer dagen tillbringas i soffan framför tv:n tittandes på nått onödigt dåligt tvprogram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0