To do list

Min plan om att gå upp i tid för att hinna med allt idag gick inge vidare. Har sovit jättedåligt inatt och kom inte upp förrän 11. Men jag får försöka så gott jag kan att hinna med allt idag. Jag har bestämt mig för att kolla över det här idag:

- Uppgift i fritidskunskapen
- Svenska B uppsats
- Körkortsteori

Fritidskunskapsuppgiften kommer jag inte kunna göra klart helt eftersom jag inte har tagit med mig boken hem, dumt nog. Men jag ska göra den i stort sätt klar och det ska nog inte ta mer än en timme. Om ens det. Sen är det ju då den där nedrans svenska uppsatsen. Det går ju inte så jättebra längre. Men den ska jag iaf kämpa mig vidare med. Sen måste jag börja med körkortsteorin också.

Det är bara sätta fart om jag ska ut på krogen ikväll också. Lämnar nästet vid 6 för att förfesta hemma hos E. Så måste jag ju hinna göra mig i ordning också innan dess. Som sagt, bara sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0