Uppdatering mitt i plugget

Under tiden jag varit ensam hemma har jag lyckats göra lite grann på svenska uppsatsen. Nu har jag bara fyra moment kvar. Diskussionen, källförteckningen, sammanfattningen och innehållsförteckningen. Sen är jag klar och redo för att börja tänka ut ett sätt att redovisa det hela. Vet inte riktigt vad som är jobbigast faktiskt.

Det ser ut som att jag och Manuela blir ensamma ikväll. Natalie och Anna ska på ett avskedskalas hos Natalies kusin som visst drog ut på tiden. Kvällen blir inte riktigt som jag hade tänkt mig, men så blir det ibland. Då kan jag bara ta det lugnt ikväll. Gud så skönt.

Men nu ska jag försöka uttrycka mina tankar och åsikter i diskussionen i uppsatsen. Innan dess blir det ingen vila.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0