Uppdateringar i pluggvärlden

Mitt berg av läxor börjar sakta men säkert att falla ihop. Har nu blivit klar med hälsopedagogiken och börjat på sista fritidkunskapsuppgiften.

- Uppgift i fritidskunskap
- Prov i fritidskunskap 
- Svenska B uppsatt + redovisning 
- Samhällskunskapsredovisning
- Körkortsteori

Har bestämt mig för att provet i fritidskunskapen får vänta tills nästa helg. Provet är ju inte förrän v10. Samhällskunskapsredovisningen ska jag bara träna på vad jag ska säga och det är nog ganska lätt överstökat. Jag har inget manus att hålla mig till utan får prata lite på fri hand så att säga. Är väldigt insatt i vad jag ska berätta om så det är nog inga problem. Det som är allra mest akut är svenskan och körkortsteorin. Svenskan har jag lite fastnat med och det måste jag komma över. Mamma skulle hjälpa mig lite med den i helgen. Sen är det då körkortteorin också. Jag har inte pluggat på den någonting alls och jag ska ha gjort tre avsnitt, antagligen ganska stora, tills på torsdag. Ni inser stressen va?

Med lite mindre panik och ångest i kroppen ska jag nu ta och gå och lägga mig. Om jag ska hinna med krogen imorgon också så måste jag plugga järnet under dagen. Bäst att ställa väckarklockan så jag kommer upp i tid. Ensam hemma en lång stund imorgon. Bäst att utnyttja det.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0