Plugga tråk-tisdag

Så var ännu en tråkig skoldag över. Började redan kl 8 idag, som varje tisdag. På teckenspråket fick jag veta mitt resultat på kunskapstestet. Jag hade fått 90/96, och de 6 felen var slarvfel. Så himla irriterande. Men hon visste att jag kunde det. Jag och E var bäst i klassen :D

Påvägen hem på bussen upptäckte jag skyltar som satt överallt i stan. Jag läste lite snabbt och läste att det stod "Varning! Rasist". Jag hajade till och undrade varför det stod överallt. Läste igen och insåg att det stod "Varning! Rasrisk". Det blev ett gott skratt för oss iaf, haha.

Kom hem för ungefär en timme sen och gick då direkt in och kollade min mejl och insåg att jag hade fått ett mejl från min utbytesstudent från Italien. Hon verkar vara jättesnäll och jag kan knappt vänta tills hon kommer hit! Det ska verkligen bli skit kul. Synd att jag inte ska hem till henne sen :(

Nu ska jag faktiskt ta och plugga. Jag har så himla mycket plugg. Tänkte lista upp det här lite som en påminnelse till mig själv.

- Två engelska uppgifter
- Två fritidskunskaps uppgifter
- Prov i fritidskunskap
- Svenska B uppgift + redovisning
- Samhällskunskaps redovisning
- Förskola, skola och fritidshem läxförhör
- Körkortsteorin

Som ni ser är det ju bara att sätta igång, suck. Ska försöka hinna med första två punkterna idag. Får se hur långt jag hinner. Det är ju ändå 4 uppgifter.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0