Väckt för ingenting

Då var man vaken igen då. Blev väckt av att min mobil ringde. Första  två ggrna tryckte jag bort samtalet eftersom jag inte visste vem det var och jag hade ingen lust och svara just då. Om det var nått viktigt skulle de ju ringa tillbaka. Vilket de gjorde. Det första de frågade var om jag var mamma till min brorsa. När jag då förklarade att jag var hans syster frågade han efter min mamma eller pappa. Då har jag bara en liten fråga. Varför ringer han till min mobil när han ska ha tag i Johans föräldrar? Visst att det är mina föräldrar också. Men hur kom jag in i bilden?

När jag ändå har vaknat nu så kan jag lika gärna gå upp. Kl är ju ändå strax efter 11 nu efter allt krångel. Sen är det dags igen att ta sig an den stora plugghögen.

- Två uppgift i fritidskunskap
- Prov i fritidskunskap 
- Svenska B uppsatt + redovisning 
- Samhällskunskapsredovisning
- Uppgift i hälsopedagogik
- Körkortsteori

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0